Redactie op 22 mrt. 2011 10:17:58
Voetverzorging wordt steeds belangrijker, zeker in het voorjaar en de zomer, als je je voeten toch regelmatig bloot hebt. Hoe zorg jij ervoor dat je voeten weer zomerklaar zijn? Houd je dat het hele jaar door bij, of verzorg je je voeten tijdens de warmere seizoenen extra goed? En hoe verhelp je problemen en kwaaltjes? Kortom: wat zijn jouw beste tips voor de mooiste voeten?
(Voor meer informatie en oplossingen kun je ook terecht in ons dossier: http://www.consumed.nl/dossiers/voet-verzorging)
Ik ga 1x per zes of zeven weken naar de pedicure voor het groffe werk. Nagels lakken en knippen als het nodig is doe ik zelf. Ook probeer ik af en toe creme te doen, bijvoorbeeld na het douchen en dan lekkere dikke sokken aan. Daar worden ze zacht van. Ik let er eigenlijk vooral op in de zomer, als iedereen het ziet. Best wel heel slecht hihi
Je voeten goed verwennen door regelmatig naar de pedicure te gaan, ze in een lekker warm bad stoppen met goede verzorgende zeep en ze regelmatig te laten "luchten" Niets slechter voor ee voet dan de hele dag in een schoen te zitten opgesloten. Verder kun je een verzorgende creme overwegen waardoor je voeten soepel blijven.
Ga eens een keer naar de pedicure voor een behandeling! Uw voeten zijn u dankbaar!
Pedicure doe ik ook op aanraden van mijn vrouw en het werkt inderdaad wel prettig. Zelf doe ik verder niet zoveel, ijn vrouw is wel eens in de weer met puimsteentjes en dergelijken.
Hoi, ik ga niet naar de pedicure, mijn voeten zien er atijd goed uit(ik bedoel het niet arrogant) wel haal ik zelf soms een beetje eelt weg met een speciaal mesje daarvoor, ik vind het zelf net lijken op een mini kaasschaaf haha tenekaas. Groet, Cupido
Verzorg u voeten goed ! knip de nagels rechtaf zo voorkom je ingroeiende nagels. Droog goed tussen je tenen zo voorkom je zwemmers eczeem. Laat met regelmaat u voeten controleren en behandelen door u pedicure. Of kijk op pedicurefanny.nl voor het maken van een afspraak.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED