Lina op 18 aug. 2010 11:46:23
Weet iemand wat je kunt doen aan eelt op je voeten? Ik heb altijd veel eelt, vooral aan mijn grote tenen en de buitenkant van mijn voeten, en het ziet er zo lelijk uit vind ik, vooral als ik slippers of sandalen aan doe. Met zo´n ruw steentje valt er bijna niet tegenop te schuren, zijn er betere manieren om het te verwijderen of er blijvend vanaf te komen?
Hoi Lina, kijk eens goed naar je schoenen, misschien zijn die wel te strak? Dat kan namelijk eelt veroorzaken. Het schuren met een steentje kun je het beste doen na een warm (voet)bad. Er zijn bij de apotheek ook speciale cremes verkrijgbaar die het eelt verminderen, probeer dat eens.
Ik reageer misschien een beetje laat, maar een afspraak maken bij de pedicure is het geld absoluut waard. Je kunt bijvoorbeeld elke 6 of 8 weken langsgaan waarbij ze al je eelt weghalen, je voeten insmeren met speciale creme. Je loopt na zo'n afspraak echt op wolkjes, zo lekker is het! Je voeten verdienen het ook, je gaat toch ook regelmatig naar de tandarts, of gaat even naar de huisarts als je je niet goed voelt?
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED