Marjaja op 23 aug. 2010 12:03:28
Ik heb een staand beroep (in een winkel) en ik krijg steeds meer last van vermoeide voeten. Aan het einde van de dag kan ik nauwelijks meer lopen en doet het echt pijn. Voetbadjes verlichten wel, maar helpen niet echt. Wat kan ik hier nu aan doen, want als dit zo doorgaat kan ik mijn werk niet meer doen?
Marjaja, ik zou eens proberen goede steunzooltjes aan te laten meten. Waarschijnlijk heb je er daarna veel minder last van.
Hallo Marjaja,Eerst, sorry voor mijn Nederlands. Ik ben Engels, en ben pas twee jaar in Nederland :)Ik heb gehoord van mijn collega uit Utrecht over speciale inlegzolen die heeft zijn knie en rugpijn problemen opgelost. De naam van de zooltjes is "Ekovel Step Correct".Ik ging ook naar Utrecht om deze zolen te nemen omdat ik pijn in mijn linker heup heb. Ik draag ze bijna 3 weken en ik voel me geweldig ! Geen pijn, geen vermoeidheid in de benen...Niks !!!Ook heeft mijn verzekering (Unive)alle kosten vergoed !Misschien kunnen deze zolen ook jouw problemen oplossen.Ik heb veel informatie over de Ekovel zooltjes op deze webiste gevonden: www.icon-corp.nl Volgens mij die bedrijf heeft distributie in Nederland.Groetjes, Ron.
Aangepast op: 29 aug. 2011 20:51:45
Heb je masseren al geprobeerd.Dat helpt en is ook nog eens rustgevend. Je kunt zelf masseren, maar je kunt het ook laten doen. Drukpuntmassage of siatsu. Hoeft niets eens zo duur te zijn. OF misschien kun je een cursus volgen zodat je het zelf kan doen. Succes!
Marjaja, wat jij ook eens zou kunnen proberen is op je werk ballerina schoenen dragen. Zelf heb ik deze tip ook uitgeprobeerd omdat ik probleem voeten kreeg van het veele lopen.Ik heb ze mij gekocht van het merk Hush Puppies, ze lopen heerlijk en staan best leuk aande voeten en ik heb geen pijnlijke voeten meer.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED