Annete op 15 jun. 2011 16:26:25
Ik ben al dik een week koortsig/griepachtig en het gaat maar door. Heel veel snotterende neus, hoofd vol snot, dan weer warm en dan weer koud enzovoorts. Ik word er helemaal gek van. Ik heb met Pinksteren best wel rustig aan gedaan, alleen tv kijken en vroeg naar bed enzo. Maar het stopt maar niet. Wie heeft goede tips? Ik ga nu eerst nog maar antigrippine slikken. Word er moedeloos van :(
Ik heb precies hetzelfde! Bij mij begon het donderdag met een kei zware migraine aanval. Ik houd altijd moed en dacht morgen weer een betere dag.. nee hoor vrij,za,zo,ma,di bah en vandaag ook! Ik word er verdrietig van, ik was zoveel van plan! Heerst er weer iets? Ik hoop van wel want dan weet ik dat het niet "erg"is snap je. Nou beterschap Annete!groet Cupido
Aangepast op: 15 jun. 2011 17:53:27
Jij ook beterschap! Ik ben wel een klein beetje blij dat ik niet de enige ben, maar het is niet leuk dat jij ook ziek bent. Ik voel me vandaag weer niet echt goed, terwijl ik gisterenavond best het idee had dat het beter ging. Het is steeds net als je denkt dat het weer gaat, dat het weer mis gaat. Ik weet niet of er iets heerst, ze hebben het steeds alleen maar over die bacterie, dan lijkt er geen aandacht te zijn voor andere dingen. Ik denk zelf mischien dat het ook met het weer te maken heeft: flinke schommelingen tussen warm en koud, dan moet je op een gegeven moment wel griepig worden. En misschien met mindere weerstand, ik heb de laatste tijd wel heel veel gewerkt (ook stom werk zegmaar)
Dank je. Ik heb ook die ups en downs zoals jij. Gelukkig voel ik me niet zo ziek dat ik in bed moet liggen. Maar wel zo moe en aldoor zo'n hoofdpijn, ik had in het weeken om de 4 uur paracetamol geslikt, maar hielp niet. Gebruik nu otrivin maar heb nog pijn hoor. Ja die bacterie. Oh nou we het toch daarover hebben, ik heb misschien een lage weerstand gekweekt in de afgelopen dagen, ben daarom misschien zo aan het kwakkelen? Kijk, ik at overal wel wat minder van, was gewoon ff voorzichtig. Ik heb vandaag vitaminepillen aangeschaft en ben al twee dagen lekker weer bramen en overheerlijke kersen aan het eten. Helpt jou de antigrippine? Dus je denkt dat het toch iets van griep is? enne..wat is stom werk(als ik vragen mag:))sterkte en we slaan ons hier wel doorheen he!Cupido
Ik moest administratie doen en dan zit je alleen maar superdom werk te doen waar je helemaal suf van wordt dus dat helpt niet. Ik ben van de antigrippine afgestapt, want ik zag dat het maar tot eind 2009 houdbaar was. Ik zit nu aan de ibuprofen, maar dat helpt ook maar tijdelijk steeds. Vanmorgen had ik weer koorts en sinds gisterenavond doet (niet lachen) mijn rechterneusgat superzeer. Ik denk dat ik wat teveel gesnoten heb. Jouw lage weerstand kan inderdaad ook reden zijn, ik denk dat dat bij mij ook meespeelt. Toevallig heb ik gisteren ook kersen gehaald! en wat meer kwaliteitseten als sojabonen in plaats van chips. Ik vind ze niet zo heel lekker, maar je moet toch wat.
Wel beter, maar nog niet de oude. Nog steeds hoofdpijn niet continu, en af en toe zo warm, soort opvliegers :'(? Was eigenlijk 100% voorbereid op een koortslip, nam overal de Compeed patches mee naartoe hihi voor het geval dat..Maar nee hoor lekker weggebleven. Ja lekker die kersen hè! Heb nu weer lekker kersen, bramen en blauwe bessen gekocht i.p.v. chips haha. Mijn voorraad chips ligt nog ongeopend in de kast pheww goed he! Ik ben ook zo als jij met chips, alleen ik heb periodes...en dan is het gevaarlijk!!! Een tijdje lust ik het, en dan weer een tijdje niet. Maar ik eeet geen light, bleh, vind ik niet lekker, en ik las ergens dat light je juist dikker maakt? Nee hoor geef mij maar die van Lays hmmmm. Oeps ik moet oppassen, laat ik even voorzichtig met jou zijn, je hebt me net je zwakte voor chips verteld, en ga ik je verder lekker maken, sorry. Die kersjes weet je wel :9...
Aangepast op: 24 jun. 2011 15:08:56
Gaat het met jou alweer wat beter? Ik voel me gelukkig wat minder beroerd nu. Dat fruit klinkt wel heel lekker, ik had ook gesmuld van de kersen. Chips kan ik maar moeilijk weerstaan, dat is voor mij echt een zwak punt. Ik probeer neit zoveel te kopen, want ik rust niet tot een zak leeg is. En als het eenmaal in mijn hoofd zit, dan is de kans niet zo groot dat ik het eruit krijgt...
Er gaat iets fout: ging mijn reactie van de 17 aanpassen, daarna ging ik reageren op de reactie van Annete, maar nu is mijn oorpronkelijke bericht van de 17e verdwenen en mijn reactie van nu staat boven die van Anneten? Is het samengevoegd? NOu Annete mijn reactie staat boven jouw reactie.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED