Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

Gespanheid

malvado op 6 mei 2011 17:57:19

<p style="margin-bottom: 0cm">Geef alsjeblieft antwoord op mijn vraag, want ik weet niet meer wat ik doen moet. Voel me vreselijk. Hier volgt mijn vraag:

<p style="margin-bottom: 0cm">Ik heb erg veel last van gespannenheid, (angsten af en toe, want ik heb al seroxat maar toch werd de angst pas minder met temazepam), voel me erg convulsief, stress, hevige onrust, kan op zulke momenten niet (goed) nadenken, niet communiceren, niks doen, niet leren, niet lezen, geen tv kijken, niet rustig zitten, niet ontspannen, niet aan activiteiten meedoen en dit gevoel houdt urenlang aan. Ik voel me dan vreselijk en ellendig. Nou is het weg en ik merk dat ik door een douwe egberts traditional koffie een beetje ontspan. . Het is een akelig gevoel. Ik heb al temazepam 20 mg voor het slapengaan. Mijn dokter schreef daarom overdag zonodig 10 mg temazepam tegen dit gevoel. Behalve dat deze maar 8 uur wekt veroorzaakt het bij mij als bijwerking geheugenverlies. Ik heb dus iets anders nodig en ik ben erg gevoelig voor bijwerkingen. Ik ben dus op zoek naar een middel tegen het akelig gevoel dat ik beschreven heb. Ik ben op zoek naar iets wat rustgevend, stress verlichten en ontspannend werkt. Ik slik trouwens seroxat( waar ik niet van kan slapen), remeron en zyprexa. Help me alsjeblieft, want het gevoel is akelig. Alles ging weg met temazepam maar deze veroorzaakt geheugen verlies. Dan vergeet ik alles wat ik leer. Wat voor alternatief bestaat er? Daarnaast heb ik last van stemmingswisselingen. In mijn jarenlang ervaring met medicatie en volgens mijn psychiater, zodra iets als bijwerking slapeloosheid heeft, kan ik er niet van slapen. Het is de harde waarheid. Dus ik zoek een middel dat ook geen slapeloosheid veroorzaakt

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Laatste forum reacties

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media
Some stock images used under license from Shutterstock