malvado op 6 mei 2011 17:57:19
<p style="margin-bottom: 0cm">Geef alsjeblieft antwoord op mijn vraag, want ik weet niet meer wat ik doen moet. Voel me vreselijk. Hier volgt mijn vraag:
<p style="margin-bottom: 0cm">Ik heb erg veel last van gespannenheid, (angsten af en toe, want ik heb al seroxat maar toch werd de angst pas minder met temazepam), voel me erg convulsief, stress, hevige onrust, kan op zulke momenten niet (goed) nadenken, niet communiceren, niks doen, niet leren, niet lezen, geen tv kijken, niet rustig zitten, niet ontspannen, niet aan activiteiten meedoen en dit gevoel houdt urenlang aan. Ik voel me dan vreselijk en ellendig. Nou is het weg en ik merk dat ik door een douwe egberts traditional koffie een beetje ontspan. . Het is een akelig gevoel. Ik heb al temazepam 20 mg voor het slapengaan. Mijn dokter schreef daarom overdag zonodig 10 mg temazepam tegen dit gevoel. Behalve dat deze maar 8 uur wekt veroorzaakt het bij mij als bijwerking geheugenverlies. Ik heb dus iets anders nodig en ik ben erg gevoelig voor bijwerkingen. Ik ben dus op zoek naar een middel tegen het akelig gevoel dat ik beschreven heb. Ik ben op zoek naar iets wat rustgevend, stress verlichten en ontspannend werkt. Ik slik trouwens seroxat( waar ik niet van kan slapen), remeron en zyprexa. Help me alsjeblieft, want het gevoel is akelig. Alles ging weg met temazepam maar deze veroorzaakt geheugen verlies. Dan vergeet ik alles wat ik leer. Wat voor alternatief bestaat er? Daarnaast heb ik last van stemmingswisselingen. In mijn jarenlang ervaring met medicatie en volgens mijn psychiater, zodra iets als bijwerking slapeloosheid heeft, kan ik er niet van slapen. Het is de harde waarheid. Dus ik zoek een middel dat ook geen slapeloosheid veroorzaakt
Weet je ook waar die spanningen vandaan komen? Het lijkt me handig om ook aan de oorzaak te werken en niet alleen te kijken naar middelen die het gevoel verzachten/maskeren.
Ik heb het idee dat al die medicijnen jou in een kringetje laten draaien. Niet slapen, lusteloosheid e.d. kun je niet oplossen door een pilletje, maar ik heb uit eigen ervaring meegemaakt dat je het allemaal zelf moet doen. Ben streng voor jezelf.......... sukses
misschien moet je toch een second opinion hebben bij een andere psychiater om je medicatie op punt te stellen want wat je beschrijft lijkt toch wel niet gewoon.
ik heb van af 1991 tot 2001 veel pil gebruiken door te veel pilen kregen ik veel maagzuur door maagzuur kregen ik hartkloping door hartkloping kregen ik anst slapeloos tot 2001 8weken lang dag en nacht niet geslapen ik durf deur niet uit van anst tot ik een keer een buur vrouw van mij over een pil dat ze goed gehopen .Mirtazapine actavis. van eeste dag ben ik 13uur geslapen na 10dagen durf ik weer na buiten ik gebruiken een keer per een dag 15mg voor slapen ik heb nu al 10jaar gebruiken 10jaar zondermaagpil 10jaar geen spierpijn tot vorig jaar door een speekselklier moet ik weel onstekennemeen gebruiken kom mij maagzuur weer terug ik heb half jaar met verschilen maagpil maar help niet kregen ik uitslag dus ik heb vorig week gestop met alle pilen gebruiken nu een natuurpil met een dieet volgen, ik voel laast paar dagen stuk beter maar ik nemeen nog iederdag een mirtazapine
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED