Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

nalatigheid van de verpleging door

gert-jan op 5 nov. 2011 01:13:58

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font face="Times New Roman" size="3">Hier bij doe ik even een melding van de nalatigheid van de verpleging, </font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font face="Times New Roman" size="3">En dat is dat ik er zaterdag te horen kreeg dat ze bij mij niet binnen konden komen om dat de sleutel die in het sleutelkasje weg is niemand kent de code alleen ik en de verpleging, maar dan word er niets gezegd dat de sleutel er niet meer is. Dus ik ben zeer boos over de gang van zaken en ik weiger dat ze nu nog komen om dat ik dit niet meer pik en wat ze woensdag gedaan hebben ook niet maar daar wil ik verder niet over uitweiden. Dat mogen zij doen. </font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font face="Times New Roman" size="3">Ik heb door de vermissing van de sleutel aangiften bij de politie de consequenties die zijn voor de zorg en avoord. En nu is er dus ook geen zorg geweest vanaf zaterdag al niet meer om dat ik zeer boos ben om dat ik toen te horen kreeg dat de sleutel niet meer in het kas bij mij deur zit hij is dus volgens zeggen al een paar dagen weg dan behoren ze mij dit te melden of zie ik dat verkeert ik denk het wel dat ik het verkeert zie, maar wat ik zelf gedaan heb is de zorgmap in hun handen heb gegeven en dat dit geen gaan van zaken is wat ze doen, maar zaterdag komen ze met een sleutel die ze op kantoor hebben waar ik voor getekent heb binnen met de worden wil je hier tekenen waar op ik heb ge zegt<span> </span>nee en nu weg wezen ik maak hier een politie zaak van en dat is ook gebeurt ik heb aangiften gedaan bij de politie vandaar en dan achter mijn rug om hebben ze de h.post gebeld wat ze moesten doen. Maar wat ik ook even kwijt wel is dat er om de havenklap een uitzend kracht de coden krijgt om bij me binnen te komen als ik niet open doe ik ben zelf hart en nier pasent en nu dus ook geen zorg van ze, dit is diep zielig waar ze mee bezig zijn. </font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font face="Times New Roman" size="3"></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font face="Times New Roman" size="3">Jonker</font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font>

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media
Some stock images used under license from Shutterstock