Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

Seks aanstotend gedrag verpleging

gert-jan op 5 nov. 2011 00:54:43

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><span style="font-family: Arial; font-size: 10pt"></span>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><span style="font-family: Arial; font-size: 10pt"></span>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><a name="_MailAutoSig"></a><span style="font-family: 'AR BERKLEY'; font-size: 10pt">Gert-Jan Jonker</span><span></span>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><span><span style="font-family: 'AR BERKLEY'; font-size: 10pt">Barbierstraat 18</span><span></span></span>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><span><span style="font-family: 'AR BERKLEY'; font-size: 10pt">4871 kc Etten-Leur</span><span></span></span>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><span><span style="font-family: 'AR BERKLEY'; font-size: 10pt">E-mail: </span></span><a href="mailto:gjjonker@xs4all.nl"><span><span style="font-family: 'AR BERKLEY'; font-size: 10pt; text-decoration: none; text-underline: none">gjjonker@xs4all.nl</span></span></a><span><span></span></span>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><span><span><font size="3"><font face="Times New Roman"></font></font></span></span>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font size="3"><font face="Times New Roman"><span><span></span></span><span></span></font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><span><font size="3"><font face="Times New Roman">De aanklacht is weg t.a.v p.th.w. van der velden</font></font></span>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font face="Times New Roman" size="3"></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font size="3"><font face="Times New Roman">Beste mijnheer Jonker, Hieronder zoals beloofd het verhaal dat u gisteren en vandaag aan mijn collega en mij hebt verteld. Ons advies is om eerst af te wachten wat Zorgbelang in deze voor u kan betekenen. Wij hebben uw verhaal geregistreerd en nemen het mee als signaal over hoe het mis kan gaan in de zorg. Overleg met hen bij welke instanties het zinvol is om een klacht in te dienen. Denk aan het zorgkantoor, het CIZ en Avort. Ook het CIZ, want zij hadden de aanvraag moeten controleren op juistheid. &quot;Ik ben 55 jaar, hartpati&euml;nt (zeldzame aandoening) en woon sinds 2009 in een aanleunwoning in Etten-Leur. Deze woningen zijn voor 50+ ers. Bij het huren van de woning teken je een document dat je verplicht om zorg af te nemen van Avort. Doe je dat niet. moet je &euro; 27,50 per maand extra betalen. Maar dat is wettelijk nergens beschreven. Ik kreeg van hen persoonlijke verzorging en verpleging. Er zijn problemen met Avort. Ik ben bezig met Zorgbelang Brabant. Avort doet echter niets met de klachten die ik heb. In juni lag ik b.v. bewusteloos op de bank. De verpleging komt meestal rond 10 uur. Ze komen binnen met de sleutel uit he sleutelkastje. Ik weet dat ze zijn geweest, want als ik bijkom branden de lichten in de kamer volop. Ik kwam pas om 1 uur bij. Maar ze hebben me laten liggen en geen actie ondernomen. Ik heb de contactverzorgende hierop aangesproken. Ze zeggen dat ze er mee bezig zijn. Ik heb zelf aangifte gedaan bij de politie. Op een gegeven moment sta ik onder de douche (daar moet altijd iemand bij zijn) en noem dat ik aangifte heb gedaan. De verzorgende schrikt (ik vermoed dat zij het was die me heeft laten liggen). Dan gaat ze seksuele handelingen verrichten bij zichzelf. Ik heb ook hiervan melding gedaan bij Avort. De verpleegkundige is gehoord en nu wordt het in de doofpot gestopt. Er zijn meer problemen, bv. rond de indicatie. Ik heb gevraagd of ze de uren willen aanpassen, omdat ik anders straks in de problemen kom t.a.v. de rekening. Ik ben bv in april vaak gevallen, mijn rechterarm was uit de kom. Ik wordt 3 keer per dag gekatheteriseerd. Dus meer hulp is nodig. Ik was in 2005 zwaar overspannen, mijn ex werkte in de GGZ en heeft me op de PAAZ laten opnemen. Dat weten ze bij Avort. Ik krijg overigens nog steeds ondersteunende begeleiding vanuit GGZ Roosendaal. 1,9 uur per week. Nu blijkt dat Avort dit in april heeft laten ophogen bij het CIZ naar 6,9 uur. De GGZ zelf weet daar niets van, maar erger nog: ik ook niet. De persoonlijk begeleider van het GGZ was perplex - wie heeft die aanvraag voor de ondersteunende begeleiding gedaan?Terwijl ik die aanvraag had moeten ondertekenen. Ik heb het CIZ gevraagd om de aanvraag en daar blijkt uit dat Jolanda Jochems van Avort die aanvraag heeft gedaan. Ze vonden dat Avort de begeleidende ondersteuning wel zelf kon gaan doen. Ook hiervan heb ik melding gedaan bij de politie. Ze zeggen dat het geen strafbaar feit is, dat ik geen aangifte kan doen. Maar de melding is wel geregistreerd. Dan is er een sleutelkastje aan de buitendeur. Men komt &#39;s avonds en &#39;s ochtends binnen met die sleutel. De sleutel blijkt zoek te zijn. De betreffende verantwoordelijke heeft dit uitgezocht en stelt voor om andere cilinders te plaatsen. Dat wil ik niet - er zijn zoveel sleutels in omloop (kinderen o.a.) Dan moet ik zoveel regelen. Wie kan ik nu vertrouwen? Verder heb ik bij Avort ongeveer 4 jaar vrijwilligerswerk gedaan (op het gebied van krea-doe). Ik heb 1 op 1 begeleiding gedaan. als ik ergens voor ga, ga ik er voor. Ik ben een rasechte Amsterdammer en houd wel van een geintje. Breng de mensen graag aan het lachen. E&eacute;n van de dames heeft MS, ze heeft moeite met praten. Ik begreep haar niet goed en zeg: Ik doe mijn best om u te begrijpen - we komen er altijd uit - en zeg: dan zingen we het in blokletters - ze lag in een deuk. Ik kreeg afgelopen april een aangetekend schrijven van Avort - er zouden 2 officiele aanklachten tegen mij zijn ingediend - ik heb geen onbesproken gedrag. Ik moest alles inleveren (badge, sleutels e.d.) Dat onbesproken gedrag heeft waarschijnlijk met mijn PAAZ verleden te maken. Ik heb een brief geschreven - ik wil uitleg over de aanklachten en het onbesproken gedrag.Tot nu toe geen reactie gehad.Ik ben me van geen kwaad bewust. Ook de andere vrijwilligers begrijpen er niets van. Ik heb nog een brief geschreven en wil daarop binnen 24 uur een antwoord: Ik wil mijn medische gegevens en ik wil een overzicht van de gewerkte uren. Ik heb inmiddels zelf een andere zorginstelling gekozen (Teeuwen) en moet dus nu die &euro; 27,50 per maand gaan betalen. Dat weiger ik. Ik heb ook met het zorgkantoor gebeld, die zeggen dat ze niets kunnen doen en verwijzen me naar CZ. De ouderen die hier wonen durven hun mond niet open te doen. Als Avort niet reageert schakel ik mijn rechtsbijstandsverzekering in en de media. die lusten hier wel pap van. En ik meen wat ik zeg: ik ben hoofduitvoerder geweest. Ik kan veel hebben. Maar als het fout gaat, waarschuw ik 1 keer. Daarna onderneem ik actie&quot;. De dag daarna belt meneer met de volgende aanvulling: &quot;Ik heb de papieren van CIZ nog eens door mijn hulp laten lezen. Degene die de indicatie heeft aangevraagd heeft overal &quot;ja&quot; bijgezet (op 1-4-2011, haar naam staat niet op de indicatie-aanvraag zelf, maar wel op een apart papier/brief). Er staat ook geen handtekening van mij onder de indicatie-aanvraag. Wat ze in een aantekening eronder zetten daarover ben ik des duivels. Ik had dat eerder helemaal over het hoofd gezien (ik ben ook dyslectisch) en mijn hulp wees mij hier op. Ik word als narcist beschilderd. Nou weten zij volgens mij niet wat narcisme is, want ik heb op een website over een narcisme een vragenlijstje ingevuld en daar bleek zeker niet uit dat ik narcistisch zou zijn. Ik kan wel aangifte doen wegens smaad en laster. Ik heb ook contact gehad met Zorgbelang en daar zal ik deze aanvulling ook nog doen&quot;. Ik wens u veel sterkte en hoop dat Zorgbelang u goed kan helpen. Met vriendelijke groet, Rianne Paulusma</font></font>

<p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font size="3"></font>

<p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"><font size="3"><font face="Times New Roman">tot nu toe is er niets onder nomen </font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font>

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media
Some stock images used under license from Shutterstock