Redactie op 22 feb. 2011 19:02:38
Uit recent onderzoek blijkt dat maar liefst 51% van de vrouwen liever een slanke lijn heeft dan goede seks. Sterker nog; zij zijn bereid om een jaar lang seks op te geven, als dat betekent dat ze een mooie slanke taille krijgen. Geldt dit ook voor jou? En waarom wel of niet?
Ik zou liever geen overgewicht hebben, maar je zou toch ook denken dat je met seks wel weer de nodige calorieen verbrandt??
Ik ben niet zo bezig met mijn uiterlijk dus ik zou er ook nooit iets voor opgeven, zolang ik lekker in mijn vel zit is alles ok.
Aaah leuk! hier doe ik wel even aan mee! Even kijken, seks of slanke lijn is het dus he? Eerste reactie die bij me opkomt is gelijk oh, slanke lijn! Maar dan lees ik de reactie van Yvette en crisje, dan begin ik er toch anders over te denken. Bij mij ligt het er maar net aan, stel ik ben smoorverliefd, dan wil ik beiden, slank lijf en goede seks. Maar dan kijk ik naar de reactie van crisje, als je lekkr in je vel zit, dan is het inderdaad okee, prima toch. En die anderNEEMT JEdan toch zoals je bent letterlijk en figuurlijk haha. En yvette, zeker weten hoor. Ik had ooit een weekend lover plus drukke baan. Nou als ik een lang weekend weg bleef, vlogen de calorieen er wel af hoor! SusseX Cupido
Leuk, die verschillende reacties! ** Yvette: volgens mij heb je helemaal gelijk, het blijft toch lichaamsbeweging :) ** crisje: kan ik me ook alleen maar bij aansluiten, het belangrijkste is dat je jezelf goed voelt ** Cupido_F: allebei zou helemaal een ideale combinatie zijn! En zo te horen is dat ook wel mogelijk. Het 'probleem' bij de vrouwen uit het onderzoek was ook vooral dat ze zich juist niet goed voelden en dan ook geen behoefte hadden aan seks. Als je je wel goed voelt, kan ik me zo voorstellen dat je gewicht wat minder uitmaakt.
Aangepast op: 23 feb. 2011 17:40:50
Mijn vriend neemt me zoals ik ben. Ookal ben ik nu wat dikker. Heb al heel veel methodes geprobeerd en niets helpt. De dokter geeft medische redenen aan en dan blijft het lastig. Als ik door een jaar lang geen sex te hebben slank word, zou ik het doen.
Ik wil nog wel wat aanvullen; als dat ook zou betekenen dat ik slank zou BLIJVEN, dan zou ik er toch nog een keer extra over na moeten denken!!
Ik val niet in de doelgroep (ben man), maar ik geloof ook niet dat ik een jaar lang seks zou opgeven voor een slanke lijn. Mijn vrouw doet daar toch niet moeilijk over haha
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED