suffy85 op 23 aug. 2010 10:19:58
Hoi, ik denk erover om voor mijn psoriasis zo'n knabbelvisjes kuur te gaan doen. Dat kan volgens mij tegenwoordig ook in Nederland, maar het lijkt me zo eng dat geknabbel aan je tenen. Wie heeft er wel eens zo'n kuur gedaan en kan vertellen hoe dat geknaag voelt?
Kom, kom suffy85 niet zo bang zijn hoor. Heb je wel eens een paard een suikerklontje gevoerd, een hond een koekje gegeven of je vingers laten aflikken door een kat? Dat is toch ook niet eng!
Op het forum van de PFN www.psoriasis-fn.nl staat veel over de knabbelvisjes. Er wordt een onderzoek gedaan en daarvoor kun je een enquete formulier invullen.
Het schijnt nogal een dure aangelegenheid te zijn. Je moet regelmatig in zo'n bad met visjes. Wanneer de huid is schoongeknabbelt en je gaat een paar weken niet dan komt de psoriasis weer terug. Het probleem wordt er dus niet mee opgelost.
Pieter
Op het forum van de PFN www.psoriasis-fn.nl staat veel over de knabbelvisjes. Er wordt een onderzoek gedaan en daarvoor kun je een enquete formulier invullen.
Het schijnt nogal een dure aangelegenheid te zijn. Je moet regelmatig in zo'n bad met visjes. Wanneer de huid is schoongeknabbelt en je gaat een paar weken niet dan komt de psoriasis weer terug. Het probleem wordt er dus niet mee opgelost.
Pieter
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED