mafKees op 25 aug. 2010 14:43:48
Ik had al 'gewone' psoriasis, maar nu heb ik ook psoriasis artritis. Mijn gewrichten doen pijn en zijn gezwollen. Ik heb gelezen dat ongeveer 30 % van de psoriasis patiënten deze aandoening heeft. Deze kwaal kan zelfs tot invaliditeit leiden. Ik word daar niet vrolijk van en hoop dat er lotgenoten zijn die mijn berichtje lezen en er op reageren.
het is ook niet om vrolijk van te worden beste mafKees: pijn in meerdere gewrichten en bewegen gaat steeds moeilijker. Binnenkort rijdt ik in een scootmobiel omdat lopen niet meer gaat.
Bij mij is deze aandoening ook geconstateerd. Heb het boek Healing psoriasis van Dr. John O.A. Pagano gekocht. Staat in wat je wel en niet mag eten. Heb hier veel baat bij. Gebruik verder MTX maar hoop dat dit binnenkort kan stoppen. De zwellingen van de vingergewrichten zijn in ieder geval minder.
Heb je deze informatie toevallig al gelezen? Misschien helpt het je wat verder!http://www.consumed.nl/ziekten/25/Artritis_psoriatica
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED