Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

pijn, verminderde spierfunctie, zenuwlast.

Dragonfly op 6 jun. 2012 11:35:28

Hoi allemaal,

Ik heb al jaren last van migraine en darmklachten. Er zijn periodes waarin ik weken niet van de migraine afkom. Ik heb al veel soorten medicatie geprobeerd zonder goed resultaat. Ik wissel ook constant tussen diarree en constipatie. Die migraine en darmklachten zijn (apart) onderzocht, maar er werd voor geen van beide een oorzaak gevonden.

De laatste maanden heb ik ook continu last van een soort spierspanning in mijn benen die me heel nerveus maakt. Het lijkt een beetje op het restless legg syndrome. Ik beweeg ze niet constant, maar ze voelen wel erg lastig. Ik had nu ook heel veel spierspijn van voor die spanning, maar dat wordt erger. vooral in benen maar ook in de armen. En sinds een paar maanden heb ik ook af en toe dat mijn armen en handen minder goed functioneren. Alles wat ik dan moet doen lijkt te zwaar voor mijn armen. Tijdens het typen liggen mijn armen zwaar op de tafel en krijg ik mijn vingers amper bewogen. Als ik moet autorijden lijkt het schakelen zo moeilijk.

Ik ben vaak heel moe. Nochtans loopt mijn leventje wel op een leuk spoor, ben ik vaak positief ingesteld dus ik kan het niet meteen aan stress linken.

Ik begin een soort van verband te zien tussen al mijn klachten maar heb echt geen idee.

Mijn huisarts verklaart mij half gek dat ik daar steeds met dezelfde klachten ga (die migraine en darmproblemen dan) en wijt dat volledig aan stress. Maar ik heb helemaal geen last van stress naar mijn gevoel.

Iemand die dit herkent? Tips?

Groetjes!

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media