Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

pijn na botbreuk

bulletje op 8 apr. 2011 21:46:00

heb in januarie mijn enkel gebroken op meerdere plaatsen dit moest met platen en schroeven weer aan elkaar gezet worden eigenlijk had ik gelijk na de operatie al veel pijnklachten en last van gezwollen voet en tenen maar dacht dat komt door de operatie heb meerdere keren het ziekenhuis bezocht en aangegeven dat ik gek werdt van de pijn ik kreeg een dexascan waaruit bleek dat ik een ernstige vorm van botontkalking heb ik ben 48 jaar.heb 9 weken in het gips gezeten want ik mocht het niet belasten toen het gips er eindelijk af mocht begon de ellende pas goed pijn die niet uit te houden was zwellingen verkleuring van de voet nu ben ik 3 maanden verder en zegt men dat ik dystrofie heb daar komt de pijn en de zwelling vandaan vandaag op de pijnpoli geweest nou volgens mij willen ze een zombie van me maken ik heb oxycontin gekregen 2x daags 10 mg en arcoxia 1x daags 90 mg en lyrica 2x daags 150 mg en fentonyl pleisters om de 3 dagen 25 mg en een creme die ik 3 a 4 x daags op de pijnlijke plekken moet smeren capsaicine .

over 2 weken wordt ik gebeld door de pijnpoli hoe het gaat als het niet werkt gaan ze lumbale sympaticusblokade gaan doen help geef me raad want ik zie door de bomen het bos niet meer

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media
Some stock images used under license from Shutterstock