manu op 12 dec. 2010 23:11:30
Ik ben helemaal geen alcohol drinker,maar vind in het weekend een trapistje of wit wijntje wel een keer lekker.Alleen is na 3 slokken de pret meteen over.Ik krijg dan namelijk ontzettende pijn aan mijn blaas en kan dus nooit een glas leeg drinken,omdat het dan alleen maar erger wordt.Heeft iemand hier ervaring mee,want niemand schijnt dit probleem te hebben....
Hallo,Ik was net aan het googlen op internet, omdat ik hier ook erg last van heb. Zelf dacht ik ook dat ik de enigste ben. Niemand herkende dit probleem.Nu drink ik dan ook bijna nooit alcohol omdat ik er dan geen last meer van heb..Groetjes!!
he, ik heb een soortgelijk probleem. Of nou ja, als ik alcohol drink en daarna seks heb, dan heb ik ontzettend pijn aan mijn penis daarna. KLinkt als een verzonnen probleem, maar dat is het echt niet. Pijn blijft een 30 min/uurtje en dan trekt het weg. Herkenbaar?
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED