lientje op 9 sep. 2010 22:10:20
Help! Ik ben de pil vergeten (eerste week) en meer dan 12 uur te laat geslikt. Ik heb wel sex gehad en zonder condoom. Het is gisteren gebeurd. Lientje
Mijn eerste reactie is: ga een morning-after pil halen, maar ik weet niet of het daar al te laat voor is, ik heb het nooit hoeven doen gelukkig. Lees de bijsluiter sowieso door Lientje, en als je niet zeker van je zaak ben, bel in godsnaam een huisarts op. Je moet niet te lang wachten met dit soort problemen, voor je het weet zit je voor de rest van je leven ergens aan vast. gerdie
Hoi Gerdie, toch even iets laten weten. Heb de morning after pil gehaald, nadat ik eerst bij de huisarts ben geweest. Volgens haar was het risico wel klein, maar ik wilde het niet nemen. Ik heb eigenlijk weinig last gehad van die pil. Gelukkig maar, en dit hebben we ook weer gehad. groetjes!
Lien.
gerdie je doet net als of een kind een last is nou ik ben zelf moerder en het is echt geen last hoor als je zelf geen 1 heb dan meot je er neti over lullen
hey ik heb net hetzelfde voor... ben mijn pil vergeten in de eerste week van mijn strip, was meer dan 12u te laat en heb sex gehad de dag ervoor.
Ik heb direct opgezocht wat ik moest doen op het internet en naar mijn dokter gebeld. die zei dat ik mijn vergeten pil direct moest innemen en de volgende pil op het gewone moment en dat ik de morning after pil moest gaan halen en dat het dan normaal gezien in orde zou moeten zijn. dus ik heb dat allemaal zo snel mogelijk gedaan (morning after pil < 48u) maar voel mij niettemin nog altijd niet super zeker... weet iemand iets (ervaringen ed) om mij wat zekerheid te geven?
Dag Bianca,een kind kan je zeker heel veel vreugde en liefde geven. MAar de pil slik je niet voor niets, namelijk omdat je niet zwanger wilt worden. Dus daarom gaf ik het advies om naar de huiarts te gaan. Ik weet niet hoe oud Lientje is, maarhet is beter een kiind te nemen als je er qua leeftijd en wijsheid an toe bent. Op je 16e (bijvoorbeeld)een kind krijgen isnietmakkelijk. Dus kinderen zijn geweldig, maar soms is het nog te vroeg om ze te krijgen, zo beter bianca?groeten Gerdie
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Hoi,Ik heb jaren last gehad van hardnekkige roos... door seller1035 op 22 mei.
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED