Keke op 24 feb. 2011 14:34:34
Hoi allemaal!
Sinds kort heb ik een PEG-sonde!
Nu zou ik graag wat ervaringen delen over hoe jullie in bad gaan enz..
Alles is welkom!
Bedankt!
Hoi, ik heb er alleen maar ervaring mee in mijn omgeving, dus kan niet heel veel details geven, maar weet wel dat het in bad gaan en douchen weer na de eerste week mocht. In bad gaan is niet heel veel anders als zonder, maar het is natuurlijk wel even wennen. Verder moet je de sonde regelmatig doorspuiten en schoonmaken. Wat ook belangrijk is, is opletten dat hij niet vastgroeit in de maagwand. Dit doe je door rond te draaien. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Hoi, ik heb niet echt ervaringen maar heb er naar aanleiding van je vraag wat over gelezen en hoop dat je hier antwoorden krijgt, het lijkt me best wel een beetje een aanpassing.
hallo Keke,ik las je berichtje, ben je ondertussen al gewend aan je sonde? Ik heb sinds vorige week een pej sonde en ga zo onderweg naar het ziekenhuis om te leren dompelen ed. Zou graag van je horen hoe het in het dagelijks leven gaat met je sonde en of je ook 24 uur per dag voeding krijgt? hartelijke groeten,angelique
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED