Berrie2 op 9 sep. 2010 22:17:33
Hoi. De laatste weken heb ik veel last van mijn maag: kramp, steken en meer van dat soort gedonder. Nu wil het toeval (??) dat ik ook klachten in mijn onderrug heb, die bijna tegelijkertijd zijn gekomen met de maagpijn. Kan iemand een verband leggen?
groeten Berrie
Een verbandje leggen om je onderrug en maag moet mij wel lukken Berrie:) Nee serieus, ik ben benieuwd waar de pijn exact gesitueerd is. Als het rond het middenrif zit zou je een nierbekkenonsteking kunnen hebben. Ga sowieso langs de huisarts en niet alleen voor een verbandje. Groet marco
He Berrie, Heb jij niet gewoon last van stress? Dat slaat vaak op je maag en kan eigenlijk op alle lichaamsdelen inwerken. Ligt er maar net aan waar je zwakke plekken zitten. Heb je vaker last van je onderrug en / of maag en dan vooral bij drukke periodes? Denk eraan je voldoende te ontspannen, misschien yoga of mindfulnes? groetjes en succes
Bea
Ik zit op hetzelfde spoor, Bea. Standaard tip voor je maag: drink een groot glas water. Eet regelmatig en ga er ook echt voor zitten. Eten is geen benzine tanken.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED