willy1 op 30 nov. 2011 18:41:08
ik ben willy heb een vraag geplaast .en doe het nu nogmaals moet wel zegen dat durf foutjes schijven hopelijk heben jullieer niet tegen of kan hier ook gaan zou jamer zijn ben een man van 62 jaar .heb sindt een jaar operasie gehad aan blaas die niet voledig lieeg was toen ik plastig,nu neem veel medicatie ben anders ook ziek ,verlies ik nog water ,en bij sex als er eens is ?? is het geen sperma die er uitkomt uit de penis maar urinne.zou graag weten of het normaals is na operasie of wat ik moet doen mvg wiily1
Hoi Willy ben je al bij de dokter geweest? Ik weet niet of het normaal is maar het klinkt niet alsof het helemaal goed is. Hebben ze ook gezegd hoe lang je last houdt? een jaar lijkt zo wel lang.
beste ja een jaar kan het zijn dat ik verlies heb ,maar dokter zegt alles is goed, maar weet dit niet wat ik hier schijf .maar van het andere durf ik niet te spreken ,is een zo moeilijk punt he Yvettehoe moet ik dit gaan uitlegen ? geen sperma maar urine het lijk me raar zoals u zeg hoor daardoor ben ik bang dat er iets mis is .was ook bijna uitgebloed in de kleniek van de operatis had nog 40% bloed is ader gesprongen verdomd raar maar Yvette meschien met hulp van het forum dat ik toch de stap durf te zeten .wens u ook het beste met u probleen dat het noge opgelost geraken ,en dank u voor de reactie .mvg willy1
Hoi willy, als de dokter zegt dat het goed zit en het zit je nog niet lekker, dan zou ik een second opinion aanvragen bij een andere dokter. Dat is helemaal niet vreemd. Ook dokters maken fouten. En als die zegt dat het ook goed is, dan stelt het misschien wat meer gerust. Er is niets geks aan, iedereen heeft wel eens wat en daar zijn ze voor, dat is hun werk.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED