Marco op 10 sep. 2010 11:41:36
Hallo,
Ik ben drie jaar geleden begonnen met bedplassen, nadat mijn moeder is overleden. Sindsdien draag ik in bed een luier. Nu is er vorige week ook overdag een ongelukje gebeurd, twee keer zelf. Mijn vader zegt dat een luier overdag misschien ook een idee is. Ik vind dit echt heel voor schut. Ik ben 15 jaar.
Marco
Hoi Marco, wat een super kut verhaal zeg. Wat ik zou aanraden: ga als de donder naar de huisarts. Want er zijn manieren om hiermee om te gaan, of er zelfs vanaf te komen. Echt! Wat zou kunnen helpen: 1) fysiotherapeut die bekkenbodemtraining met je doet 2) medicijnen 3) medische ingreep. Bespreek de opties met je huisarts, ik weet zeker dat er iets positiefs uitkomt voor je. SuccesJohan
Ik plas ook overdag in mijn broek. Wel paar keer in de maand of zo. Ik heb maandverband om het op te vangen, maar soms is dat niet genoeg, het is vooral bij lachen en als ik zenuwachtig ben. Super kut, maar ik ga echt geen luier dragen.
ik ben bij de huisarts gheweest en ben doorverwezen naar fysiotherapheut waar ik training heb gehad. Vond het in begin wel moeilijk, maar heb na ene paar maanden veel minder last al. Werkt goed dus die therapie.
bij mij is 2 jaar terug een tvo bandje geplaatst omdat mijn blaasspier er niet meer zo'n zin in had om goed te werken het werkt perfect en de ingreep is 15 min en klaar ,nergens last van ,ff 2 weken wat rustig aan doen
wat is ene tvo-bandje Annes? Klinkt goed, ik heb al een jaar of 2 last, en het beperkt me enorm.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED