Infraroodborstje op 10 mei 2011 01:56:29
Zou jij je littekens weghalen als het goedkoop was en redelijk pijnloos? Of vind je het eigenlijk wel een verrijking voor je lichaam (sommige mensen vinden een litteken sexy staan) en wil je het graag zo houden?
Ikzelf zou ze weg laten halen, ik heb een aantal op echt zichtbare plaatsen en als het niet teveel zou hoeven kosten lijkt het me alleen maar voordelig :)
Ik heb niet zoveel echte littekens, dus het maakt mij niet zoveel uit. De enige die ik uit mijn hoofd weet is een wit streepje van nog geen centimeter op mijn knokkel. Daar zou ik niet wakker van liggen. Maar op mijn gezicht ofzo zou ik ze wel weghalen, als ik zeker wist dat er niets overbleef natuurlijk!!
Mijn vriendin heeft flinke littekens van ene val van een paard. Ik vind het zelf totaal niet storend, best stoer eigenlijk wel. En dat is dan weer sexy. Sommige mensen verbergen hun littekens hele erg, van mij is dat niet nodig, sowieso moet je zo mnin mogelijk verbergen, je lichaam is je lichaam.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED