Infraroodborstje op 15 mrt. 2011 12:47:58
Ik heb al jaren last van een droge huid, vooral in mijn gezicht. Na het scheren komen er allemaal schilfertjes vrij. Is daar iets aan te doen zonder steeds je gezicht in te moeten smeren met allerhande (dure) cremes?
Ik douche overigens wel lekker vaak, ik weet niet of dat er ook iets mee te maken heeft.
Vaak douchen is niet goed voor je huid zeker niet als jede hete kraan vaak gebruikt. Smeren moet wel, maar dat hoeft niet met dure dingen. Ook gezond eten en drinken (veel normaal water) is goed voor je huid en helpt tegen droge plekken.
Haha, je lijkt mijn vrouw wel, die wil ook dat ik ga smeren met cremes en zegt ook dat ik veel water moet drinken. Ik heb vorige week een creme gebruikt en dat werkte trouwens goed. Het voelt een beetje gemaakt fris aan, maar je huid blijft lekker vet en had geen last van droge schilfertjes.
Hoi, ik heb ook zo'n droge huid, vooral mijn gezicht. Als ik creme op doe dan zie ik nog schilfertjes. Ik drink genoeg water. Ik heb juist nog zo'n vervelend probleem dat ik vaak moet plassen.Als ik nog meer moet drinken danmoet ik nog vaker. Nu ook, ik moet straks3 uur reizen met het openbaar vervoer, en daarom heb ik nu maar 1 klein kopje thee op en neem ik niets meer, anders moet ikheel vaak. Ik vind het niet zofris, in de trein naar de wc.... Eigenlijk zou ik nog wel wat meer willen drinken nu.. Groet, Cupido
Oeh dat lijkt me echt vreselijk als je vantevoren niet veel kunt drinken. Toiletten in het openbaar vervoer lijken me ook niet alles. Smeren gaat overigens nog steeds goed, al moet ik nog wel even wennen aan het "frisse" gevoel.
Wat voor 'wonder' creme is dat dan? Of is het een heren creme'pje :) haha. Ja ik had ook erg veel dorst! En de terugweg moest ik wel naar zo'n vies toilet, want er reden geen treinen meer door een aanrijding. Die toilet was goor!!! Had ook nog een elektrische deur, vind ik helemaal eng. Toen ik in een plas stond... ging het licht uit, en ik zag niet meer waar de pot was, de deur en de druknop om er weer uit te gaan... Ik ben er weer veilig uitgekomen, ik doe het nooit meer op zo'n toilet, dan maar de bosjes! Was makkelijker in dit gevalals ik een man was :)
Aangepast op: 7 apr. 2011 20:55:44
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED