Gradje45 op 18 aug. 2010 10:56:23
Ik heb gehoord dat hooikoorts na jaren uitdooft, 25 jaar heb ik eens gelezen. Ik heb sinds mijn 30e last, ben nu 50. Weet iemand of dat klopt? Of is dat weer een van de vele fabeltjes. Het zou wel mooi zijn als het waar is, want ik heb, ondanks veel geexperimenteer met medicijnen, nog steeds veel last.
Hoi ik weet niet of 25 jaar klopt, maar ik heb sinds mijn 5e last, ben nu (toevallig) 30. En sinds vorig jaar heb ik veel minder last. Heb ontzettend veel last gehad, dus het zou kunnen kloppen. Mijn zilveren hooikoorts jubileum ben ik in ieder geval goed aan het vieren :)
Ik geloof dat dit een fabeltje is Gradje. Eens hooikoorts, altijd hooikoorts. Ik loop er zelf al 30 jaar mee rond.
Dit is inderdaad een fabeltje. Jammergenoeg, mijn vriend heeft er namelijk ook erg last van.
Het ligt er maar net aan voor welke pollen je allergisch bent, zijn er minder pollen of stuifmeel in de lucht zal je ook minder klachten hebben. Ik weet zeker dat ik ernooit vanaf zal komen, ik ben n.l allergisch voor gras en mensenharen en juist dat laatste is zeer zeldzaam endaar ishelaas geen medicijn voor.
Volgens mij is dit ook zo. Ik heb een buurvrouw die jarenlang hooikoorts had. Ineens was het ove.r Bij haar was het niet 25 jaar, maar 24. Dat lijkt me nog dichtbij genoeg om hierin te geloven!!
Ik heb vanaf mijn 10e hooikoorts, ben er nu 46 en heb er nog steeds last van. Het ene jaar meer als het andere jaar.
IK heb al 40 jaar hooikoorts, en echt het wordt minder maar helaas over is het nog steeds niet. Ik had gehoord dat het na de overgang over zou zijn. Ook dat is niet waar.
Aangepast op: 21 jul. 2011 13:28:16
Als kind heb ik z.g.n. Jeugdastma gehad. De dokter zij toen; " Als hij een jaar of 18 is groeit hij hier wel overheen". Dat klopte ook. Het enige wat ik heb overgehouden was hooikoorts, maar sinds ik een uitstekende Multi gebruik heb ik daar geen last meer van. Wat nog wel is gebleven is stofallergie. Twee van mijn drie kinderen en een schoondochter hadden ook last van hooikoorts. Echter sinds ook zij die Multi-Combi gebruiken gaat het prima en hebben geen last meer van hooikoorts. In principe zult u NIET over hooikoorts heengroeien.
Aangepast op: 22 jul. 2011 20:27:54
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED