Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

welke is het nou?

anja123 op 7 okt. 2014 17:45:18

hallo allemaal

sinds ruim ander half jaar heb ik vaak last van hoofdpijn.

de ene keer zit er twee a drie weken tussen, dan weer een paar dagen.

ik ben er paar keer mee naar de huisarts geweest, maar heb nu drie keer wat anders gehoord.

gewoon hoofdpijn, dus rust nemen.

spierspanningshoofdpijn

misschien migraine of allebei. dit heb ik gisteren te horen gekregen.

ik zal ff uitleggen hoe de aanvallen gaan.

twee dagen van tevoren wordt ik prikkelbaar, kan bijna niets meer verdragen en wil t liefst alleen zijn. een dag van tevoren wordt ik erg moe en ga ik snaaien. snoep koek chips ........... savonds ga ik optijd op bed want ben dan erg moe. de volgende ochtend wordt ik loom wakker. geen zin gevoel, en dan weet ik al dat er hoofdpijn aan zit te komen. smiddags begint het dan ........ eerst gewoon hoofdpijn, rond mijn slaap, vaak links, en tegen de avond doet t al flink zeer. op bed gaan wil niet want dan doet mijn hoofd nog zeerder. toch kan ik nog redelijk slapen als ik eenmaal slaap. de volgende ochtend is het erg raak. mijn hele hersenpan doet zeer ......... heel zeer. en hoeverder de dag vorderd kan ik mn hoofd haast niet bewegen, zo zeer. het voelt alsof iemand mijn hersens fijn knijpt en er in snijt. als er iemand praat dreunt dat er door. ook trekt het mij de nek en schouders in. op bed gaan gaat niet, want dat kan ik niet aan mijn hoofd hebben. snachts zakt het ergste weg, en val ik recht op in bed in slaap ............ de volgende dag is mijn hoofd zwaar. alsof iemand continu op mijn hoofd drukt. en ben ik kapot. zo moe, geen zin nergens in. prikkelbaar en lui gevoel in de spieren ......... dit trekt na ong drie dagen weg en voel ik me beter.

ik heb amitriptyline gekregen voor een betere nachtrust.

paracetamol en ubiprofen helpen niet meer. diclofenac haalt de scherpe randjes er af maar meer ook niet.

ik weet t niet meer wat te doen .......... heb van alles geprobeerd ..........

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media
Some stock images used under license from Shutterstock