zonnevlecht op 19 aug. 2010 12:14:36
Hoi, ik hoor vaak over het Mirena-spiraaltje dat die werkt tegen migraine, maar een vriendin zie laatst dat ze juist meer last had gekregen toen ze het spiraaltje kreeg. Ik wil het laten plaatsen, maar alleen als het helpt tegen mijn migraine, want ik hoor horror-verhalen vover het plaatsen van dat ding.
Ik heb sinds een half jaar Merina-spiraaltje, en ik heb echt minder last. Maar ik hoor ook andere verhalen, zoals dat van je vriendin. Heb het er eens over met je (huis)arts. En dan kwestie van proberen? Al is zo
ik heb ook een mirena spiraal laten plaatsen omdat ik het ook had gehad. Ik heb absoluut geen last van het spiraal. Of het iets doet aan migraine,... soms wel, soms niet, soms het ik een maand toch geen migraine, de andere weer wel, maar mijn idee is, elke aanval minder is een zegen. Wat er ook wel is, is dat ik maar om de 1,5 maand ongesteld ben, dus is al weer langer tussen dan zonder spiraal, altijd positief blijven ;-)
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED