Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

Hangend ooglid, iopidine, hoofdpijn, slecht zicht

jaqueline op 6 jan. 2014 09:28:59

Beste mensen, Vlak na de kerst kreeg ik spontaan een hangend oog. ik schrok me rot. De oogarts zei ptosis, maar hoe, waarom, wat is de oorzaak?? Daarbij had ik ernstige pijn achter mijn aangedane oog en steken in het oog. Zie er ook nog eens niet goed bij. Had hartkloppingen en een gejaagd gevoel. Ik kreeg Iopidine oogdruppels voorgeschreven omdat die er regelmatig voor zorgen dat een ooglid weer omhoog trekt.

We zijn nu 10 dagen verder en mijn oog hangt nog steeds, mijn zicht is veel slechter geworden. Ik ben met die oogdruppels al 3 dagen geleden gestopt omdat ik dacht dat het mijn oog alleen maar slechter maakte. Nu sinds gisterenis dat gejaagde gevoel vreselijk, zweet me kapot, heb hartkloppingen en duizelig als de pest. (ook erge zuuroprispingen). Behalve mijn vitaminen en mineralen slik ik geen medicijnen. Ik heb wel tussedoor 2 dagen arthrotec geslikt tegen de pijn in mijn oog (en voor pijn bij de overgang bovenrug/nek servicale wervelovergang ofzo) Die pijn heb ik nu bijna 1,5 maand en die wordt ook erger. Zou mijn slechte zicht en duizeligheid daarvan kunnen komen? Ik voel me heel erg slecht en hoop dat iemand deze klachten herkent. Ik heb overigens nog meer rare gevoelens gehad, maar te veel om nu op te noemen....Ik heb een MRI van mijn hoofd geeist, want het zou wat mij betreft ook iets neurologisch kunnen zijn. Ik weet het niet meer iig....Vanmiddag hoor ik wanneer ik de MRI krijg.

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media
Some stock images used under license from Shutterstock