Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

ik meen dit echt heel belangrijk voor mannen en jongens

ikbenhomo op 26 sep. 2012 15:18:32

begin nooit aan deze rot zooi seroquele xr 300

de arts zegt ze werken 24 uur en ik krijg er 3 van 300 sochtends smiddags savons

dus het blijkt niet 24 uur te werken en ik ben eer lijk je kan homofiel wordden daar alle anti psychoticum tabletten ik had pddnos ik had nergens problemen mmeee geen psychiese klachten niks ik blowde aleen en dat stoorde me ouders dus ik kereeg eerst risperdal toen zyprexa en toen seroquel en van de risperdal beginnen ze altijd meej maakt niet uit wat je hebt dat doen ze om homo van je temaken maar niemand komr daar voor uit die schamen

zich ik schaamde me ook maar ik ben was 100 procent hetro en nou ben ik gewoon een flikker geworden echt zwaar gemeeen en hun gaan maar daar en door echt pas op met medicijnen ze zijn er juist om je ziek te maken en owja er zijn ook mediciojnen tegen kanker maar dat is om de over bevolking tegen te gaan

pas op jongens jullie willen toch geen homop worden ik hoop dat er meer mensen over gaan praten

dan zullen we die psychieters eens ff apart nemen ik doe het wie ze hebben me leven kapot gemaakt het maakt stoffen aan die in iedereens lichaam zitten en die stoffen worden zo hoog tot dat je die gvoelens niet meer hebt net als het gebruik van xtc of heroiene verslaafde en de helft van de bijwerkingen zijn nog niet eens neer gezet je kan er aan dood gaaan ow jah en dat is ik een beroeps geheijm hun maakt het niet uit dat je dood gaat hun leven gaat toch veder en ouiders die hun kinderebn dat geven zijn zelf ziek of hebben hun kind misbruikt dan denken ze dat je gek bent en beslissen hun over je ik kan er wel om huilen het is een proces zij een jongen ooit tegen mij als hij die medicijnen nooit had hegad was het proces nooit zo geworden hij bedoelt een procers dat die homo is geworden en dat duurt een hele tijd ow ja ouders die hun kinderen in de psychietrie willen zijn slechte ouders die mopet je leefend verbranden

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Laatste forum reacties

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media
Some stock images used under license from Shutterstock