Berrie2 op 19 aug. 2010 10:58:31
Ik kan moeilijk een erectie krijgen, al een half jaar heb ik er moeite mee. Mijn seksleven staat daarom op ene behoorlijk laag pitje. Ik ben (gelukkig) getrouwd met een hele lieve vrouw, maar ik ben alleen niet echt een prater. Wie heeft er tips voor mij hoe ik dit met mijn vrouw kan bespreken? Ik zeg nu vaak dat ik moe ben als ze wil vrijen, maar ik merk dat ze hier geen genoegen meer mee neemt. Of nou ja, dat ze haar vraagtekens aan het zetten is. Zelf heb ik niet direct een idee waar de erectie problemen vandaan komen, ik wil het nu vooral graag bespreekbaar maken.
Ik maak uit je woorden op dat je vrouw er langzaam genoeg van krijgt. Wees gewoon eerlijk, dat werkt echt het beste (kan ik uit ervaring zeggen). Het lucht enorm op om hierover te praten, dit is echt niet iets wat je in je eentje hoeft op te lossen, maar samen met je vrouw (je zegt zelf dat ze erg lief is), en eventueel een deskundige, kom je er echt wel uit. Het is mij ook gelukt!
Eerlijk zijn is het beste ja, ik heb er ook lang moeite mee gehad, maar heb het toch gezegd. Gelukkig, want mijn vrouw bleek zo langzamerhand te denken dat ik vreemd ging of haar niet meer aantrekkelijk vond, terwijl dat echt niet het geval was. Ik denk dat het onze relatie kapot had kunnen maken als ik niets gezegd had.
Ikn heb gepraat en dat was echt een verademing! ik herken me in jouw verhaal Peter, want mijn vrouw dacht ook dat ik vreemdging, of dat was een vand e verklaringen die ze had bedacht. Goed communiceren, het is zo belangrijk in een huwelijk. ok over de moielijke zaken, juist daarover. Ik ben heel blij dat ik de boel heb opengegooid, de problemen zijn niet over, maar de druk is er wel voor een deel vanaf.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED