Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

erectieproblemen en wiet

Bookmark and Share
hunker op 21 dec. 2010 20:41:48

sinds bijna 4 maanden heb ik een nieuwe geliefde. we hebben het heerlijk samen en houden iedere dag meer van elkaar. toch is het niet allemaal rozengeur en manenschijn... we vrijen weliswaar wat af, maar echt neuken lukt niet. hij heeft moeite met het krijgen vban een erectie en zodra hij probeert in mij te gaan, is het meteen afgelopen. maar ook oraal en manueel is het altijd een moeizame aangelegenheid - soms moet ik het simpelweg opgeven omdat ik echt last krijg van kramp en pijn, na meer dan een uur (of langer) in de weer te zijn geweest. dat is erg frustrerend, zowel voor mij als voor hem. we worden er beiden onzeker van en dat is niet bevorderlijk voor de relatie op de lange duur, vrees ik.

hij blowt behoorlijk veel - zo'n 20 stickies per dag... iedere dag. verder is hij wel gezond en ook fysiek actief en volgens zijn eigen zeggen heeft hij nooit problemen als hij solo-sekst. ik moet er bij vertellen dat hij sinds 11 jaar alleen is en in die tijd ook helemaal geen seks met een partner heeft gehad.

genoeg factoren die de zaak bemoeilijken, al met al. maar wat mij steekt, is dat hij als ik er over begin, ofwel heel zielig doet ('ik voel me een lul') of roept dat hij zeker weet dat het allemaal vanzelf goedkomt. ik begrijp dat hij tijd nodig heeft om te erkennen dat hij een probleem heeft en ik gun hem die tijd, maar na 4 maanden begint het bij mij toch een vervelend gevoel op te roepen. ik weet niet goed wat ik er mee aan moet.

graag reacties. ik kan ze gebruiken. dank!

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?
Advertorial
Advertorial

Diagnosehulp Reisapotheek Bijsluiters Vacatures Medische video's
Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
technische realisatie door EXED