Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

onderzoek verbandkleding

esther88 op 29 apr. 2013 15:04:33

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Hallo allemaal,</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Ik ben Esther Strijker en ik studeer Commerci&euml;le Economie aan de Hanzehogeschool in Groningen. </font></font><font size="3"><font face="Calibri">Voor mijn afstudeeropdracht doe ik een marktonderzoek voor CMedical. Hierbij onderzoek ik ook het gebruik van de verbandkleding van Sansita. Doormiddel van een enqu&ecirc;te wil ik vragen om uw medewerking. Deze enqu&ecirc;te is alleen bedoelt voor de gebruikers van Sansita.</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Onderstaande link verwijst u door naar deze enqu&ecirc;te.</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><a href="http://www.thesistools.com/web/?id=343444"><span style="font-family: 'Verdana','sans-serif'; font-size: 9pt"><font color="#0000ff">http://www.thesistools.com/web/?id=343444</font></span></a>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Ik zou het zeer op prijs stellen als u hieraan mee zou willen werken.</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Alvast hartelijk bedankt,</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">met vriendelijke groet,</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><span><font size="3"><font face="Calibri">Esther Strijker</font></font></span>

<p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing">

<font face="Times New Roman" size="3"> </font>

FORUM LOGIN

Nog geen lid? Meld nu gratis aan!
Gegevens kwijt?

Advertorial

Advertorial

Consumed op facebook

Gezondheidstest

Consumed Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de gratis ConsuMed nieuwsbrief
Technische realisatie door Madicine Media