Uitgebreid
Zoek in alles
Of zoek in een categorie
Dossiers Nieuws & Blogs
Ziektebeelden Gezondheidstests
Medicijnen Overig

onderzoek verbandkleding

esther88 op 29 apr. 2013 15:04:33

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Hallo allemaal,</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Ik ben Esther Strijker en ik studeer Commerci&euml;le Economie aan de Hanzehogeschool in Groningen. </font></font><font size="3"><font face="Calibri">Voor mijn afstudeeropdracht doe ik een marktonderzoek voor CMedical. Hierbij onderzoek ik ook het gebruik van de verbandkleding van Sansita. Doormiddel van een enqu&ecirc;te wil ik vragen om uw medewerking. Deze enqu&ecirc;te is alleen bedoelt voor de gebruikers van Sansita.</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Onderstaande link verwijst u door naar deze enqu&ecirc;te.</font></font>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><a href="http://www.thesistools.com/web/?id=343444"><span style="font-family: 'Verdana','sans-serif'; font-size: 9pt"><font color="#0000ff">http://www.thesistools.com/web/?id=343444</font></span></a>

<font face="Times New Roman" size="3"> </font><font face="Times New Roman" size="3"> </font><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNoSpacing"><font size="3"><font face="Calibri">Ik zou het zeer op prijs stellen als u hieraan mee zou willen werken.</font></font>