Linkie22 op 8 jun. 2011 07:16:24
Beste Mensen,
Al jaren heb ik last van ooreczeem. Jeukt behoorlijk en is regelmatig ontstoken. Dat veroorzaakt oorverstoppingen zodat ik regelmatig mijn oren uit moet laten spuiten. Soms 1 keer per halfjaar. Op zich vind ik dit niet erg, het uitspuiten dan, maar ik ben bang dat het gevolgen krijgt in de vorm van doofheid e.d. Ik gebruik oordruppels van diverse merken en soorten op advies van mijn huisarts.
Maar geeft mij de volgende vragen?
Is het gevaarlijk??? dat vele uitspuiten inverband met doofheid e.d.
Is er geen enkele manier om hier van af te komen? Zowel op regulier medisch gebied dan wel homopathisch.
Kan ik er niet van af komen wat is dan de beste manier om dit te behandelen.
Groet,
Linkie22
Beste Linkie 22, ik loop al jaren met hetzelfde probleem en zit dan met een wattenstaafje flink in mijn oor te frutselen v/d jeuk tot bloedens toe,vreselijk is dat.Bij mij worden ze regelmatig schoongezogen om de schilvertjes die blijven zitten te verwijderen. Water mag al helemaal niet in mijn oren komen dus met haren wassen heb ik vette oorwatjes nodig die geen water doorlaten. Van de Arts heb ik de OTOSPORIN oordruppels, deze zijn voor de ontsteking en de jeuk enals ik deze gebruik verdwijnt de jeuk maar komt na een paar dagen weer terug. Nu ben ik zelf aan ,t experimenteren met de Uiercrème, hij drinkt diep in de huid doorom minder snel uit te drogen wat vaak een groot probleem is bij eczeem vandaar de jeuk.Een paar keer per dag met een wattenstaafje iets in mijn oren smeren om de huid niet te laten uitdrogen en het helpt mij perfect, de jeuk komt heel soms nog terug maar verdwijnt ook weer heel snel. Gr. Crisje
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED