wies56 op 22 aug. 2010 11:54:01
Ik heb sinds een paar jaar wat last van mijn darmen. Niet heel ernstig, maar wel vervelend. Ik heb inmiddels de nodige papjes en drankjes voor verstopte darmen al geprobeerd, maar niets werkt. Ik zou mijn probleem wel graag zelf oplossen, zonder de dokter. Wie weet raad?
Mijn moeder zei vroeger altijd: veel vezels eten. Als u voldoende vezels eet (die ook in de verschillende 'papjes en drankjes' zitten), dan zou de stoelgang vanzelf beter moeten gaan. Veel succes, dit is een heel vervelend probleem.
hallo, ja het eten van vezels spoelt je darmen goed door. Maar je moet niet vergeten veel water ( 2 l) te drinken, want anders krijg je nog meer last van verstopping. Je kunt van Kellog vele vezels kopen en die gewoon als tussendoortje knabbelen , is nog lekker ook.
via het internet heb ik ook nog chiaszaad gekocht, het lijkt op maanzaad en je kunt het overal overheen en in strooien. Zelf laat ik de zaadjes eventjes in de joghurt op in vruchtensap wat wellen , dan komt er een slijmlaagje omheen en dat is ook heel goed voor de doorspoeling van je darmen. Het eten van havervlokken door de joghurt is ook prima voor je darmen.
Aangepast op: 20 dec. 2011 19:21:55
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
|
|
||
|
|
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED