bibiconzales22 op 30 aug. 2011 17:33:55
hoi allemaal
ik loop al een hele poos met buikklachten.. nu is er uit onderzoeken het volgende gekomen
prikkelbaardarmsyndroom (PDS)
wie heeft hier ervaringen mee
Ik heb er 10 jaar mee gelopen maar toen ik veganist werd ben ik carnitine en taurine gaan slikken en toen ik op een dag een wat hogere dosis nam (carnitine 5x 500mg en taurine 3x 500mg)en dat in combinatie met een b12 supplement was ik de volgende dag al van de problemen af dus dat zou ook weleens met PDS te maken kunnen hebben en dat zou je dan ook eens kunnen proberen.
Hoi allemaal,
Ik heb ervaring met PDS bij een aantal klanten van mij. Door gebruik van de Aloe Vera van forever voelen zij zich nu veel prettiger. Dit is aloe vera in de meest pure vorm, brengen darmen in balans! Dit zou je kunnen proberen.
Aangepast op: 10 okt. 2011 10:47:06
Kan er PSD vast gesteld worden met een bloed onderzoek.
@RietHartogNee, er is geen bloedonderzoek voor PSD. PSD is een diagnose die je kan stellen als je geen andere (logische) verklaringen hebt kunnen vinden voor de klachten van de patient. Hoe het ontstaat is niet bekend, hoewel waarschijnlijk stress een belangrijke rol speelt, net zoals bij sommige huidaandoeningen.
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
|
|
||
|
|
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED