hallo allemaal,
Ik heb een aantal vragen, ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen. ik loop al bij de maag lever darm arts, ik heb een aantal onderzoeken ondergaan. jullie raden het vast wel.. ze kunnen niks vinden.
ik heb heel erg veel pijn in mijn darmen, heel snel ( ernstige ) verstoppingen, meerdere malen medicijnen voor het leeghalen van me darmen gekregen.
ik eet heel slecht vanwegen geen honger gevoel hebben, als ik dan iets eet ben ik missenlijk en hoef ik de rest van de dag niks meer.
ik heb nu 6 magnesuim tableten per dag 2 pijnstillers 1 zakje metafusiel gekregen. dus het is nu zo dun als water soms wat dikker. ik ( sorry voor de details ) krijg het allemaal niet uit mijn anus de ontlasting. het komt gewoon niet geen aandrang van ik moet naar de wc.
de artsen luisteren niet echt naar mijn verhalen, willen alleen maar wat ze willen horen dat het goed gaat en dat ze naar de volgende patient kunnen. ( hier dan )
de pijn is soms zo ondragelijk dat ik thuis op mijn bed lig van de pijn. niks helpt dan geen pijnstillers of iets.
hebben jullie misschien enig advies wat het kan zijn??
groetjes alies
( 20 jaar oud)
|
|
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
|
|
||
|
|