yvette16 op 13 feb. 2011 11:44:43
De laatste tijd heb ik nogal een opgepropt gevoel. Ik kan niet echt vaak (en ook niet echt makkelijk) naar de wc. Ik heb het de laatste tijd wel wat drukker gehad en heb ook nogal eens fastfood op, maar dat gebeurt vaker en dan heb ik dit gevoel niet. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik hoor het graag.
Dat is zeker ook van ongezond eten. Probeer eens een tijdje zoveel mogelijk vezels (brood, noten enzz) te eten, dan komt je stoelgang weer beter op gang. succes!
yvette. Ikkan mij voorstellen dat je even niet lekker in je vel zit? Probeer eensmeteen laxeermiddel (reformhuis) om je stoelgang te stimuleren en ga dan weer gezond eten. Soms speelt stress ook een grote rol bij jou probleem.
Kan laxeermiddel geen kwaad? ik denk inderdaad dat stress er ook wel mee te maken kan hebben want het is gewoon heel druk de laatste tijd en soms heb ik het idee dat ik er even niet meer uit kom. Ik ga je tip proberen, erger dan het nu is kan het toch niet worden. (tenzij ik straks de hele dag op de wc zit natuurlijk want dan gebeurt er niets!)
Kan echt geen kwaad Yvette, en in reformhuis of apotheek geven ze goed advies. Ik zou het wel gebruiken als je echt niet de deur uit moet, maar de werking kan bij ieder persoon natuurlijk verschillen.
Beste Yvette,ik had ook heel veel problemen met mijn stoelgang.Veel buikpijn en een opgeblazen gevoel.Ik ben op aanraden van een kennis begonnen met het drinken van pure aloë vera van Forever,de Aloë vera cranberry.Ik heb daar zo'n goede resultaten mee dat ik de produkten zelf ben gaan verkopen.Ik raad het je echt aan,kijk maar eens op volgende website:[helaas is websitepromotie hier niet toegestaan],heel veel succes ermee,je zal versteld staan hoe goed je je ermee gaat voelen
Dag Paula, bedankt voor de tip! Ik ben helaas allergisch voor aloe vera, maar heb er inderdaad wel eens goede resultaten over gehoord. Ik denk dat ik het eerst maar bij bananen ofzo moet laten...
Hoi Yvette, vervelend voor je zeg. Ik ken mensen met dit probleem, die proberen ook allerlei dingen uit. Heb je wel eens van Green Magma gehoord? En dan de 'plus' versie. Dit kun je ook in een reformhuis kopen. Misschien helpt 't jou? Sterkte. Cupido
Veel kiwi's eten, géééén bananen, veel water. Groetjes, Liodio
Hoi liodio, waarom geen bananen? ik dacht altijd van wel. Kiwi's is een goede tip!!
Hallo,Ik ben al 10 maanden gestopt met roken en ben 15 kilo zwaarder geworden ben bij de huis arts geweest heb een hele dikke buik dat drukt op mijn longen vandaar ook zo benauwd geworden kan echt niks eten zet gelijk aan dokter zei stofwisseling is minder kreegMEBEVERINE CAPSULE MGA slik dit nu 2 maanden helpt echt niet.Slik al medicijnen voor chorestrol gehalte iste hoog.Ik ga straks dood aan dicht geslipte vatenmaar rook niet meer.Mensen is er dan helemaal niks aan te doen moet die 15 kilo weer kwijt.Kom niet met meer bewegen en minder eten mijn verbranding is niet meer normaal.Wil niet meer gaan roken maar ik denk wel eens was toen slank en had ik energie om leuke dingen te doen.Mvrg
Op de site staan symptomen en oplossingen passend bij een opgeblazen gevoel. Hier kunnen jullie ook aangeven wat bij jullie de oplossing is geweest.Ik hoop dat ik jullie hiermee kan helpen...
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
|
|
||
|
|
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED