hanzel55 op 22 aug. 2010 14:35:30
Waar ik wel heel benieuwd naar ben: ik heb zelf al sinds mijn jeugd astma. Daar schaam ik me niet voor, want dat is nu eenmaal zo. Ik werk alleen met veel mensen en sommigen van hen hebben ook astma. Die verbergen het echter. Hoe gaat dat bij jullie? Weten mensen op het werk dat je astma hebt of niet? En waarom wel of niet?
Een collega van mij heeft het en doet er niet geheimzinnig over. Dat vind ik wel beter, dan weet je tenminste dat er iets is.
Is astma een aandoeing waar je gehiemzinnig over moet doen, waar ene taboe op rust? Dat verbaast me. En is natuurlijk kwalijk. Waar zijn ze bang voor dan als ze het zouden vertellen? Daar ben ik wel ben benieuwd naar. groet,
Ik kan me voorstellen dat je het privé wilt houden. Niet omdat het astma is, maar omdat je gezondheid toch ook vaak wat persoonlijks is. Maar het lijkt me niet dat er een taboe op zou moeten rusten. Als ik zelf astma had, dan had ik het zeker verteld. Stel dat er iets gebeurt, dan lijkt het me prettig als mijn collega's in ieder geval weten hoe/waarmee ze me kunnen helpen!
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED