jonna5 op 13 mrt. 2011 18:21:38
Binnenkort wordt er in Zaandam een zoutkamer geopend. Een zoutkamer is een kamer waarin een microklimaat wordt gecreeerd door middel van een zoutgenerator. Dit microklimaat heeft een positief effect op de gezondheid van het lichaam en helpt tegen veel luchtweg- en andere aandoeningen.
Dit lijkt vooral reclame, jammer dat er niets informatiefs bij staat, daar was ik wel benieuwd naar.
Beste Annete, ik heb ,omdat ik zelf ook uit de buurt van zaandam kom, even verder gezocht en het blijkt een nieuwe behandelingsmethode te zijn, halotherapie.... in het buitenland al langer bekend, maar staat hier pas in de kinderschoenen. Voor meer informatie kun je op hun website terecht. De link naar de website is: www.haloclinic.nl klinkt interessant,in het buitenland staat het heel goed aangeschreven als je op internet rondkijkt, lijkt ook best veel research aan vooraf gegaan te zijn. Ze gaan volgens de website binnenkort open,
Reageren? Registreer een nieuw account of log in
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Laatste forum reacties
- Als jij zoveel last hebt van de overgang,... door gezondechocola op 16 mei.
- Allergieen en reacties bij het eten van cacao... door gezondechocola op 16 mei.
- Statines, stop met het slikken van statines, ze... door Healb op 8 mei.
- ik zit dus ook in een straatje zonder einde! IK... door leentje op 20 apr.
- Ik kreeg op 4 april Donacom 1178 mg... door Sus op 19 apr.
- Direct naar het forum
© 1999-2012 ConsuMed. Alle rechten voorbehouden.
Over ConsuMed |
Adverteren |
Privacy |
Disclaimer |
Links |
Sitemap
technische realisatie door EXED